0

Általános szerződési feltételek

Az eladó adatai
Szolgáltató: BLUE SHOES KFT 1025 TÖRÖKVÉSZ ÚT 87-91
Adószám: 11996602-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-687140
Kereskedelmi tevékenység nyilvántartásbavételi szám: 9611/2019
Tevékenységi kör
4772’08   lábbeli bőrárú kiskereskedelem
 
Értékesített áru, szolgáltatás: Cipő, lábbeli
 
Számlavezető bankunk
MKB BANK ZRT
Számlaszáma: 10300002-20111724-49020023
Számla devizaneme: HUF
A következő kártyákat fogadjuk el:
MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, VISA, VISA electron
 
Adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó konkrét információ
Az Ön személyes adatainak védelme a (Blue Shoes Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
 
Ügyfélszolgálatunk, elérhetőségek
Ügyfélszolgálatunkat a webshop[kukac]blueshoes[pont]hu e-mail címen, valamint telefonon a +36305586398 érheti el.
 
Észrevételek és panaszok
Észrevételeit és panaszait kérjük írja meg nekünk a webshop[kukac]blueshoes[pont]hu  e-mail címre.
 
Termékinformációk
Minden termék mellett megtalálható az azonosító modellszáma, bruttó ára forintban és a készleten levő méretek. További információról az ügyfélszolgálatunk készségesen tájékoztatja!
 
A szerződés
Megrendelése leadásával a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés jön létre 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében.
A Blue Shoes Kft kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, és így a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A vásárlások tényét számlával kell igazolni vitás esetekben.
A felek között létrejött szerződés nyelve magyar.
A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel a Megrendelőnek. A folyamatot a Megrendelő a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően lehetőség van a bevitt adatok ellenőrzésére és az esetleges adatbeviteli hibák javítására.
Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő visszaigazolás a Megrendelőhöz hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, mind a Blue Shoes Kft, mind pedig a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.
 
A rendelés kiszállítása, menete
A belföldi csomagokat a Foxpost Futárszolgálat munkatársai szállítják ki. (lehetőleg olyan helyre kérje a szállítást, vagy ahol biztosan van valaki, aki át tudja venni a terméket).
A vevő köteles a kiszállítás/átvétel napján, de legkésőbb az azt követő munkanapon a csomag esetleges tételes hiányosságait felénk jelezni, a sérült csomagolásról pedig átvételkor a kézbesítővel jegyzőkönyvet felvetetni. Ezt követően tételes hiányokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Tévesen megadott címzési, ill. vevői adatokért (át nem vett csomagért) az eladó nem felelős; az ezzel járó esetleges plusz költségek, de mindenekelőtt postaköltség utólag is a Vevőt terhelik.
Személyes átvételre a Budapesti üzletünkben van lehetőség, (Blue Shoes cipőbolt Mammut I. , Budapest 1024 Lövőház utca 2-6. 0.szint ) a megrendelés visszaigazolástól számított 72 órán belül a megrendelt terméket.
 
Szállítási költség és szállítási idő
Szállítási költség Magyarország területén:
20.000Ft felett ingyenes, alatta 1270Forint.
Szállítási idő 2-7 munkanap.
 
Az elállás joga
100% pénz visszafizetési garanciánkkal kockázat nélkül vásárolhat. 
A Megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, Ennek módjáról a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezik.
 A termékkel kapott elállási nyilatkozat eljuttatható elektronikus levélben az webshop[kukac]blueshoes[pont]hu címre.
 Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először a szobában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni.
Az elállási nyilatkozatban kérjük feltüntetni: a megrendelő nevét, a megrendelés számát, a megrendeléssel kapcsolatban kiállított számla számát, valamint a számlaszámot, amelyre a visszaküldött termék vételára visszautalásra kerül.
A termék visszaküldési címe:
Blue Shoes Cipőbolt Mammut I. Budapest 1024 Lövőház utca 2-6. 0.szint
A Blue Shoes Kft, utánvétes postai küldeményt, technikai okokból nem tud fogadni. A vételár visszafizetése csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással lehetséges.
A Blue Shoes Kft a Megrendelő által kifizetett összeget a termék visszaküldését követő harminc napon belül téríti vissza.
A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, azonban ezen felül egyéb költség nem terheli, de a Blue Shoes Kft követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
 
Termék cseréje, pénz visszafizetése
Csak használatba nem vett termékeket áll módunkban kicserélni, illetve visszavenni.
Amennyiben a termék cseréje, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal, vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.
 
Egyéb feltételek
Külön rendelkezés hiányában, a Blue Shoes Kft a későbbiekben tájékoztatja Önt akcióiról és újdonságairól.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai:
-a vásárolt áruk tulajdonságait és jellemzőit a konkrét árucikk nagyított képe mellett találja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. További kérdés esetén e-mailben fordulhat hozzánk: webshop[kukac]blueshoes[pont]hu
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból, programhibákból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
 
Milyen szavatossági jogaim vannak?
 
A szavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik.
 A vásárlást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben a vásárláskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett.
 A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor benne volt a termékben.
A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg:
 Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozhat.
A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén  a szavatossági idő, a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.
Fontos szabály, hogy nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
 
 
 
Tevékenységünkkel kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:
 
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh[kukac]nfh[pont]hu
 
Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36-1 450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest[kukac]bfkh[pont]gov[pont]hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
Hatósági Tanácsadó Iroda: Személyes ügyfélszolgálat (1052 Budapest, Városház u. 7.):
Kedd: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Csütörtök: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Péntek: 10.00-12.00
  • telefonos ügyfélfogadás: +36-1/450-2598
Hétfőtől- Csütörtökig: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Pénteken:09.00-13.00
 Fogyasztóvédelmi Rezsipont:
  • Személyes ügyfélszolgálat (1052 Budapest, Városház u. 7.):
Hétfő: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Szerda: 09.00-13.00; 14.00-16.00
  • telefonos ügyfélfogadás: +36-1/450-2592
Hétfőtől- Csütörtökig: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Pénteken: 09.00-13.00 
 Békéltető Testület
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99
Levélcím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon:06(1) 488-2131, Fax:06(1) 488-2186
 
A szavatossági jogok sorrendje
Jegyzőkönyv fogyasztói panaszról