0

Általános szerződési feltételek

Az eladó adatai
Szolgáltató: BLUE SHOES KFT 1024 Budapest Lövőház utca 2-6. 0. szint P005
Adószám: 11996602-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-687140
Kereskedelmi tevékenység nyilvántartásbavételi szám: 9611/2019
Tevékenységi kör
4772’08   lábbeli bőrárú kiskereskedelem
 
Értékesített áru, szolgáltatás: Cipő, lábbeli
 
Számlavezető bankunk
MKB BANK ZRT
Számlaszáma: 10300002-20111724-49020023
Számla devizaneme: HUF
 
 
Adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó konkrét információ
Az Ön személyes adatainak védelme a (Blue Shoes Kft) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
 
Ügyfélszolgálatunk, elérhetőségek
Ügyfélszolgálatunkat a webshop[kukac]blueshoes[pont]hu e-mail címen érheti el.
 
Észrevételek és panaszok
Észrevételeit és panaszait kérjük írja meg nekünk a webshop[kukac]blueshoes[pont]hu  e-mail címre.
 
Termékinformációk
 
Minden termék mellett megtalálható az azonosító modellszáma, bruttó ára forintban és a készleten levő méretek.Egyes gyártók angol méretezést használnak,ennek az európai megfelelőjéről, a termékek adatlapján lévő, "méret segítség" pontban tájékozódhat . Elltérő kaptafák esetén, az azonos méretek belső talphossza eltérhet!
További információról az ügyfélszolgálatunk készségesen tájékoztatja!
 
 
A szerződés
Megrendelése leadásával a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés jön létre 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében.
A Blue Shoes Kft kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, és így a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A vásárlások tényét számlával kell igazolni vitás esetekben.
A felek között létrejött szerződés nyelve magyar.
A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel a Megrendelőnek. A folyamatot a Megrendelő a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően lehetőség van a bevitt adatok ellenőrzésére és az esetleges adatbeviteli hibák javítására.
Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő visszaigazolásA a Megrendelőhöz hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, mind a Blue Shoes Kft, mind pedig a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelést követően a rendszer egy automatikus üzenetet küld a megrendelés befogadásáról,ez viszont nem azonos a megrendelés visszaigazolásával. Mivel a termékek értékesítése a boltokban párhuzamosan zajlik és a rendszerünk nem azonnali frissítésű,előfordulhat,hogy a megrendelését megelőzően az adott termék a boltokban már értékesítésre került és nem elérhető már.
A visszaigazolást a kollégáink a termék meglétének leellenörzése után külön emailben fogják küldeni, a rendszerüzenetben leírtak szerint.
 
A rendelés kiszállítása, menete:

A belföldi csomagokat a Foxpost munkatársai szállítják ki. (lehetőleg olyan helyre kérje a szállítást, vagy ahol biztosan van valaki, aki át tudja venni a terméket).

A vevő köteles a kiszállítás/átvétel napján, de legkésőbb az azt követő munkanapon a csomag esetleges tételes hiányosságait felénk jelezni, a sérült csomagolásról pedig átvételkor a kézbesítővel jegyzőkönyvet felvetetni. Ezt követően tételes hiányokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Tévesen megadott címzési, ill. vevői adatokért (át nem vett csomagért) az eladó nem felelős; az ezzel járó esetleges plusz költségek, de mindenekelőtt postaköltség utólag is a Vevőt terhelik. Házhozszállítás esetén 1070ft, csomagautomatába szállítás esetén 800ft, +500Ft a visszaszállítás költsége. Ezek a díjak akkor is megilletik az eladót, ha egy akció keretén belül ingyenes postázást vállalt.
 
Szállítási költség és szállítási idő
Szállítási költség:
20.000ft felett ingyenes
Ez alatt szállítási módtól függően kiválaszthatja az önnek megfelelőt.
Az aktuális árak minden esetben feltüntetésre kerülnek a szállítási mód mellett a megrendeléskor! A szállítási díjak a belföldi fuvardíjakat fedezik, külfödre történő rendelés esetén, előreutalással tud vásárolni és a szállítási díjat minden esetben előre egyeztetjük.
 
           Szállítási idő:
 
           Házhozszállítás esetén: 2-5 munkanap
           Foxpost csomagautomába: 1-2 munkanap, az átvételre 3 nap áll rendelkezésre!!
 
Csomagautomatába történt rendelés esetén ingyenesen visszaküldheti a terméket!
 
Ennek a jelenlegi leterheltség mellett, akár 1-2hét is lehet az átfutása, nem rajtunk múlik,  kérjük ezt kalkulálja bele!

A leírást a foxpost oldalán találja:

https://foxpost.hu/csomagkuldes/csomag-visszakuldes
         
Egyszeri, ingyenes csomagcserét vállalunk, csomagautomatába történő szállítás esetén!
 
CSOMAG CSERE ÉS/VAGY VISSZASZÁLLÍTÁS IGÉNYLÉSE:
 
https://www.wrcipobolt.hu/csomagvisszakuldes
 
Az elállás joga
100% pénz visszafizetési garanciánkkal kockázat nélkül vásárolhat. 
A Megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, Ennek módjáról a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezik.
 A termékkel kapott elállási nyilatkozat eljuttatható elektronikus levélben az webshop[kukac]blueshoes[pont]hu címre.
 Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először a szobában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni.
Az elállási nyilatkozatban kérjük feltüntetni: a megrendelő nevét, a megrendelés számát, a megrendeléssel kapcsolatban kiállított számla számát, valamint a számlaszámot, amelyre a visszaküldött termék vételára visszautalásra kerül.
 
 
A termék visszaküldési címe:
 
             Blue Shoes Kft
             1024 Budapest Lövőház utca 2-6. 0. szint P005
             webshop[kukac]blueshoes[pont]hu
             06305586398
         
           Csomagautomatába is küldheti:
              
              Mammut 1 Príma Foxpost
              Budapest, 1024 Lövőház u. 2-6  0. szint
              webshop[kukac]blueshoes[pont]hu
              06305586398
 
Csomagautomatába történt rendelés esetén ingyenesen visszaküldheti a terméket!
 
Ennek a jelenlegi leterheltség mellett, akár 1-2hét is lehet az átfutása, nem rajtunk múlik,  kérjük ezt kalkulálja bele!
 
A leírást a foxpost oldalán találja:
 
https://foxpost.hu/csomagkuldes/csomag-visszakuldes
 

CSOMAG CSERE ÉS/VAGY VISSZASZÁLLÍTÁS IGÉNYLÉSE:

https://www.wrcipobolt.hu/csomagvisszakuldes
 
Az elállási jog hiánya 
 
Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés :

c) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
E kivételszabály körébe a fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó egyedi utasításai (az általa megadott jellemzők, szín, méret, alapanyag, díszítés stb.) alapján egyediesített módon vagy kifejezett kérésére előállított termékek tartoznak. Ezekben az esetekben az elállási jog gyakorlásának biztosítása esetén gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen már nem lehetne – a kizárólag a megrendelő számára értékkel bíró, a megrendelő kívánságára előállított, személyéhez kötött, egyedi jellegű terméket – más vevő számára értékesíteni.
 
Ez akkor szokott előfordulni,ha a vevő kérérsére a gyártótól olyan terméket rendelünk meg, amelyet mi az üzleteinkben nem forgalmazunk .Ez esetben a vételárat minden esetben előre kérjük rendezni.

 
A termék visszaküldési címe:
 
             Blue Shoes Kft
             1024 Budapest Lövőház utca 2-6. 0. szint P005
             webshop[kukac]blueshoes[pont]hu
             06305586398
         
           Csomagautomatába is küldheti:
              
              Mammut 1 Príma Foxpost
              Budapest, 1024 Lövőház u. 2-6  0. szint
              webshop[kukac]blueshoes[pont]hu
              06305586398
 
 
 
Termék cseréje, pénz visszafizetése
 
Csak használatba nem vett termékeket áll módunkban kicserélni, illetve visszavenni.
Amennyiben a termék cseréje, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal, vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.
 
 
 
Egyéb feltételek
Külön rendelkezés hiányában, a Blue Shoes Kft a későbbiekben tájékoztatja Önt akcióiról és újdonságairól.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai:
-a vásárolt áruk tulajdonságait és jellemzőit a konkrét árucikk nagyított képe mellett találja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. További kérdés esetén e-mailben fordulhat hozzánk: webshop[kukac]blueshoes[pont]hu
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Cégünk belföldre vállal kiszállítást!
Az esetleges elírásokból, programhibákból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
 
Milyen szavatossági jogaim vannak?
 
A szavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik.
 A vásárlást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben a vásárláskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett.
 A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor benne volt a termékben.
A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg:
 Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozhat.
A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén  a szavatossági idő, a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.
Fontos szabály, hogy nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
 
 
 
Tevékenységünkkel kapcsolatos esetleges panasz esetén az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:
 
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh[kukac]nfh[pont]hu
 
Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36-1 450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest[kukac]bfkh[pont]gov[pont]hu
Ügyfélszolgálat (rezsipont):
Hatósági Tanácsadó Iroda: Személyes ügyfélszolgálat (1052 Budapest, Városház u. 7.):
Kedd: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Csütörtök: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Péntek: 10.00-12.00
  • telefonos ügyfélfogadás: +36-1/450-2598
Hétfőtől- Csütörtökig: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Pénteken:09.00-13.00
 Fogyasztóvédelmi Rezsipont:
  • Személyes ügyfélszolgálat (1052 Budapest, Városház u. 7.):
Hétfő: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Szerda: 09.00-13.00; 14.00-16.00
  • telefonos ügyfélfogadás: +36-1/450-2592
Hétfőtől- Csütörtökig: 09.00-13.00; 14.00-16.00, Pénteken: 09.00-13.00 
 Békéltető Testület
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99
Levélcím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon:06(1) 488-2131, Fax:06(1) 488-2186
 
A szavatossági jogok sorrendje
Jegyzőkönyv fogyasztói panaszról